manage

Оставете бизнеса Ви да говори!

С Connectix Вие избирате АВТОМАТИЗИРАНА, НАДЕЖДНА и БЪРЗА месиджинг платформа, доставяща съобщения до мобилни устройства в целия свят. Текстови и рекламни SMS и Viber съобщения, съобщения тип “ С Резерва”, Маркетингови кампании, API, Интеграции, удобен потребителски интерфейс. Вярваме, че всеки бизнес заслужава повече, затова се стремим да помагаме на нашите партньори в своя път към успеха!

img
Оставете бизнеса Ви да говори!

КАНАЛ ЗА VIBER СЪОБЩЕНИЯ

Водещо приложение за комуникации в България, с над 1 милиард потребители от цял свят. Възможност за изпращане на стандартни - текстови и/или промоционални съобщения. Ангажира вниманието и лоялността на крайния потребител и създава силни взаимоотношения между бранд и потребител, поради възможността за двустранна комуникация.

img
Без значение къде се намират или какво правят

SMS известяване

Статистиката гласи, че 95% от SMS съобщенията биват прочетени за по-малко от 3 сек. Чрез интегрирането на SMS известяване, си подсигурявате информираност у своите клиенти, което от своя страна води до увеличение на приходите за компанията /реализирани продажби от маркетингови кампании, увеличен брой на взетите пратки, генерирани доходи от периоди с % отстъпка, посетени събития и запълнени в графика часове/. Намаление в разходите за бизнеса /спад в броя на непотърсените пратки, спад в разходите за куриерски услуги, спад в потребителската неудоветвореност, провикарана от липса на информираност/.

Card image cap
ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО

Забравете за изгубеното време в телефонни разговори, касаещи потвърждение на поръчки. Забравете за стотиците непотърсени пратки, заради липсата на информираност от доверените спедитори. Разрастнете бизнеса си с помоща на Connectix. Изпращайте съобщения до своите клиенти с напомняния, аларми, купони, промоции и информация за събития, касаещи магазина Ви.

Card image cap
КОЛ ЦЕНТРОВЕ

Имате n-брой служители, които все още не съумяват да се справят със зачестелия брой входящи телефонни запитвания. Оставете бизнеса Ви да говори - доверете се на Connectix и подобрете клиентската удовлетвореност, като им предоставите възможността да се свързват с Вас, по удобен за тях начин. Оптимизирайте разходите си, чрез възможността Вашите служители да обслужват по повече от един клиент наведнъж.

Card image cap
ФИНАНСОВ СЕКТОР

Заподозрели сте съмнителна транзакция, за която смятате, че е необходимо да алармирате клиента си? Може би е наближила падежната дата; има движения на фондовата борса или сте в период на спад на предлаганите лихвените условия? Използвайки Connectix, поканете клиентите си в клоновата мрежа и ги дръжте в течение с касаещата ги информация.

Card image cap
ФИТНЕС ЗАЛИ

Вземете силата в ръцете си, използвайте Connectix за да информирате клиентите си за новата си ценова листа и промо пакети, поздравете ги за рожденните им дни или им напомнете за изтичащата им клиентска карта. Поканете нови клиенти и обвържете емоционално тези, които вече са Ви се доверили.

Card image cap
РЕСТОРАНТИ И РАЗНОС НА ХРАНА

Знаете ли, че дори най-малкият процент отстъпка от крайната цена, подсъзнателно подтиква потребителите да се върнат отново при вас? Присъединете се към Connectix и ''захранете'' текучеството си от клиенти и тяхната лоялност към бранда Ви. Вложете времето и труда на служителите си, което отделят за приемане на поръчки и резервации, в нещо по-съществено. Оставете Connectix да върши рутината вместо Вас.

Card image cap
ТРАНСПОРТ

Складовете са заринати със стока? Благодарение на Connectix и съвременната гама услуги, които предлага, сега имате възможността да комуникирате със стотици служители и потребители бързо, лесно и удобно.

Card image cap
САЛОНИ ЗА КРАСОТА И СПА ЦЕНТРОВЕ

Стартирате промоцията на месеца? Connectix ще информира клиентите Ви и ще запълни празните часове в графика Ви.

Card image cap
НЕДВИЖИМИ ИМОТИ

Поверили са Ви поредния апартамент за продажба? Нека Connectix разпръсне новината днес и още утре да приберете печалбата си.

“Откакто използваме Connectix, за да информираме нашите клиенти за статуса на поръчките им, наблюдаваме значителен спад в броя на непотърсените пратки.”

Un-Angelo Un-Angelo

Защо да изберете Connectix?


С Connectix намалявате разходите си
Чрез намаляване броя на непотърсените пратки, Вие спестявате от куриерски такси. По данни на наши клиенти, спадът на непотърсени пратки е приблизително 70%*.

Пример:

При 100 бр. непотърсени пратки преди използването на Connectix.
100 x 8** = 800 лв.
При 30 бр. непотърсени след използването на Connectix.
30 x 8** = 240 лв.

Спестени разходи благодарение на Connectix
800 - 240 = 560 лв.!

** Цената е при средна стойност от 4лв. за доставка в посока.


* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.

Увеличавате производителността на бизнеса си
С автоматичното потвърждаване на поръчки Вие намалявате стресът върху Вашите служители и увеличавате едновременната обработка на много поръчки.
Вашите работници са свободни да пакетират или обслужват други клиенти и не губят време в телефонни разговори за потвърждаване на поръчките.
По данни на нашите клиенти, автоматичното потвърждаване на поръчки се използва при над 80% *

* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.

Увеличавате приходите си
С индивидуалните ваучери достигате до нови пазари и увеличавате своите приходи. По данни на наши клиенти, те са увеличили потребителското удоволетворение и са спечелили редовни клиенти, които са им доставили повече от 15%* увеличение на оборота.

* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.