Решения

Автоматично потвърждаване на поръчките

Бързо и лесно потвърждавайте Вашите поръчки, без да е необходимо телефонно обаждане

Информирайте клиентите си в реално време

  • - при изпратена пратка
  • - при пратка в офис или куриер
  • - при получен банков превод
  • - при върната пратка
  • - и много други ...

Придайте престиж на своя бизнес

Изпращайте персонализирани съобщения до своите клиенти с различни промоции и отстъпки

Phone frame image

Здравейте!

Вашата поръчка в онлайн магазин Connetcix е приета.
Вие поръчахте:
Спортен комплект - Цветове: Черен... x 1 = XX лв.
---------------
Брой продукти: 1
Стойност на продуктите: XX лв.
Сума за доставка: YY лв.
Обща сума: ZZ лв.
Избрахте да доставим пратката до Офис на
адрес гр. София, ул. София 2.
Моля, отговорете с “OK”, ако желаете да потвърдите
поръчката си или с “NO”, ако
желаете да я отмените.

OK

Достигайте до повече клиенти на по-ниска цена

Използвайте Viber като по-евтин канал за уведомления, а ако клиентът няма Viber подсигурете съобщението със SMS

Разширете своя маркетинг

Със съобщения до 1000 символа, снимка и бутон на Вашата рекламна кампания, персонализирани за всеки клиент

Напомняйте за престояващи пратки

Намалете значително процента на непотърсени пратки с интерактивни съобщения

Лесен преглед на съобщенията

Бързо и лесно достигайте до клиентските запитвания.

https:// connectix.bg
Лесен преглед на съобщенията
https:// connectix.bg
Цялостна визия на проведените разговори

Цялостна визия на проведените разговори

Дръжте под око всички съобщения от вашите клиенти на едно място. Само с един клик на бутона отговорете на тяхното запитване. Разнообразието от съобщения Ви гарантира неповторима клиентска удоволетвореност.

Автоматично потвърждаване на поръчките

Изпращайте автоматизирани съобщения, с които да улесните потвърждаването на поръчките.

https:// connectix.bg
Автоматично потвърждаване на поръчките
https:// connectix.bg
Дръжте под око най-новите съобщения

Дръжте под око най-новите съобщения

Никога не пропускайте съобщение от клиент, чрез нашата интерактивна система

Защо да изберете Connectix?


С Connectix намалявате разходите си
Чрез намаляване броя на непотърсените пратки, Вие спестявате от куриерски такси. По данни на наши клиенти, спадът на непотърсени пратки е приблизително 70%*.

Пример:

При 100 бр. непотърсени пратки преди използването на Connectix.
100 x 8** = 800 лв.
При 30 бр. непотърсени след използването на Connectix.
30 x 8** = 240 лв.

Спестени разходи благодарение на Connectix
800 - 240 = 560 лв.!

** Цената е при средна стойност от 4лв. за доставка в посока.


* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.

Увеличавате производителността на бизнеса си
С автоматичното потвърждаване на поръчки Вие намалявате стресът върху Вашите служители и увеличавате едновременната обработка на много поръчки.
Вашите работници са свободни да пакетират или обслужват други клиенти и не губят време в телефонни разговори за потвърждаване на поръчките.
По данни на нашите клиенти, автоматичното потвърждаване на поръчки се използва при над 80% *

* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.

Увеличавате приходите си
С индивидуалните ваучери достигате до нови пазари и увеличавате своите приходи. По данни на наши клиенти, те са увеличили потребителското удоволетворение и са спечелили редовни клиенти, които са им доставили повече от 15%* увеличение на оборота.

* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.